2017年6月8日 星期四

有機牙膏



天然有機牙膏


好多人都覺得牙膏刷完其實都會吐出來, 唔洗用咩天然唔天然啦 !
有無朋友都有呢個想法呢? 🤔

我自己都係由2年幾前開始全轉用天然牙膏, 講下我嘅經歷:
因為我嘅牙齒有牙周病, 用一般牙膏都會刷到成口血, 同時, 之前唔知點解, 維持咗好長時間一刷牙就反胃想嘔嘅情況…🤕
但好奇怪, 我開始轉用天然牙膏, 反胃情況慢慢變得好少, 而流牙血更加係完全改善, 無再一刷牙就流牙血, 我嘅經歷令我覺得天然牙膏成份好, 無有害化學物, 不含氟化物Fluoride、人造起泡劑SLS、人工甜味劑、色素等有害物質. 先會對我起咁大作用, 所以, 我想同大家分享下用天然牙膏嘅好處.
市面上大部分牙膏都含有微量重金屬鉛,部分更含微量砷、水銀、化學香料、防腐劑及起泡劑,而且大部分更加含有氟。其實, 市面上嘅牙膏成本好平, 佔大部份都係化學成份, 隨時成本只需幾元, 其他都是包裝, 廣告費等等.
之前都有朋友問過我, 市面上有分大人及小朋友牙膏, 最大分別是什麼, 除了味道宜人D 之外, 一般小朋友牙膏含氟量會比大人牙膏少, 因為氟如果攝入過量,確實會對身體造成一定傷害,可能引起氟中毒,而表現在牙齒上的病變就是氟斑牙。因為小朋友好多時刷牙時會有機會吞下牙膏, 所以市面上兒童牙膏含氟量會比較少.




沒有留言:

張貼留言